Pagina's

donderdag 4 juli 2013

Jahoe!!!

Na hier wekenlang te zitten smachten naar mn naaimachientje was het vandaag eindelijk zover!!!
Tot grote vreugde van skaterboy,want deze keer was het een projectje voor hem!
Vorige week ben ik naar het naaicafé geweest en heb ik weliswaar een  poging tot stikken gedaan.
Maar ipv vorderingen te maken,kreeg ik een cursus 'hoe gebruik ik mn tornmesje' en wat je vooral niet moet doen met een schaar en rits!
Moest de uiteinden afknippen van mn rits,maar was het slotje vergeten aan de juiste kant te schuiven,resultaat kapotte rits en helemaal overnieuw beginnen!
Hoe dom kan een mens zijn hé ? of gebeurt mij dit alleen maar?
Enfin soit! Ik had het gehele boeltje wel tegen de muur kunnen gooien maar dat loste natuurlijk niets op!
Vandaag dus met volle moed terug begonnen! Eh voila,het Nintendo-ds zakje was een feit!
Skaterboy superblij,mama superblij!

De tutorial komt van bij juffertje uil waarvan hieronder de link.

http://juffertjeuil.blogspot.be/p/tutorials_25.html

En natuurlijk een paar foto's!



1 opmerking:

  1. Heel mooi gelukt ! Super dinostofje ! Daar zal skaterboy wel heel blij mee zijn. Die beginnersfoutjes maken we wel allemaal eens mee he. Maar uit de foutjes leer je natuurlijk ook, en die dingen kom je dan vaak ook maar één keer tegen.

    BeantwoordenVerwijderen