Pagina's

dinsdag 11 juni 2013

Heimwee

Heimwee? Ja! Heimwee naar de naaimachine!
Maar met die pijnlijke nek en schouder lukt het me bijna niet om een halfuur recht te zitten.
Laat staan recht zitten aan de naaimachine....
Vanmorgen naar radiologie geweest,gelukkig niks aan de nekwervels te zien,maar wel een zware peesontsteking.
Verdict van de dokter,minimaal 2 weken rust en kiné-oefeningen :(

Maar ja,we laten ons niet kisten,ik zal dit ook wel overleven en ondertussen kijk ik eens terug naar mijn vorige naaicreaties.
Ik laat jullie al eens meekijken,maar denk eraan,ik ben pas een beginnende naaister :)
Have mercy,please! Al zijn leuke tips altijd meer dan welkom!!

 
 
 
                                          

 
 

4 opmerkingen:

  1. Dat zijn al hele mooie werkjes voor een beginnende naaister hoor ;-)
    xohanax.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. even ter informatie nog,patroontje zonnebrilzakjes komt van 'by miekk',A-lijn-rokje gemaakt volgens patroon uit het boek 'allemaal rokjes' van mme zsazsa :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof en veelbelovend ! Alvast een spoedig herstel en hopelijk kan je snel weer aan de naaimachine !

    BeantwoordenVerwijderen